søndag 18. desember 2011

Rydde!

Når markedet er over er det masse masse å rydde.. Jeg har laget meg noen gode vaner når jeg pakker ned og opp. Mye jobb, men jeg liker lyden og lukten av marked. Alle er så entusiastiske før det begynner..
Ikke alle var like fornøyd med kjøpelysten på Morenen før jul, men jeg er fornøyd med en del nye bestillinger, og litt mere på konto. Vi fikk stå gratis i gamle Lindex lokaler, så alt var en bonus for vår del. Jeg ble godt kjent med 2 jenter som sydde retro barneklær. De hadde en drøm om et utsalg i Ås, og ville dele med flere.. Et hyggelig bekjenskap, og vi skal holde kontakt.
Nå gleder jeg meg til julefeiring. Det blir lite baking her hos oss, men en obligatorisk: Sjokoladeboller. Laget med delfiakake-røre og ris... mmm

1 kommentar:

  1. Hmmmm...hørtes godt ut:) herlig å følge med deg, artig å høre hvordan det går:)

    SvarSlett